Czasopismo Polszcza ta Ukraina (Polska i Ukraina) na Festiwalu Partnerstwa we Lwowie.
Raport z dystrybucji czasopisma.
Festiwal Partnerstwa we Lwowie (8-10 września) jest największą imprezą polsko - ukraińską, a zarazem promujacą polskie regiony i miasta na Ukrainie. Przez trzy dni na lwowskim rynku mieszkańcy miasta i turyści mogli odwiedzić polskie stoiska, wysłuchać koncertów na scenie zamontowanej takze na rynku. Na Festiwal składały sie także konferencje, sympzja oraz wystawy fotograficzne.
Na Festiwal Partnerstwa czasopisma przyjechały prosto z Kijowa z delegacją Polskiej Organizacji Turystycznej.
Czasopismo było dostępne na stoiskach uczestników Festiwalu i nie tylko na stoiskach. Sporo odwiedzających polskie pawilony zabrało gazetę ze sobą.
Koncerty muzyczne zespołów z Polskie i Ukrainy na bardzo wysokim poziomie artystycznym przyciągneły tłumy ludzi. Nie tylko koncerty, ale takze polskie stoiska, pokazy akrobacji rowerowej i kapsuła Green Vello. Na zdjęciu na scenie Kapela ze Wsi Warszawa.
Lwów w sobotnią noc, niedługo przed północą.
Dystrubucja - cd.
Oprocz Festiwalu Partnerstwa we Lwowie czasopiso będzie jeszcze dostępnę na lwowoskich tarach turystycznych w połowie października, na stoisku POT, a także podczas eventu w Charkowie, również z udziałem POT. Wcześniej, bezpośrednio z drukarni zostały one wysłane do Bukowela, dużego, bardzo nowoczesnego ośrodka ziowego i letniego wypoczynku: www.bukovel.com oraz do Łucka, a za pośrednictwem POT także do Kijowa. Są dostępne w informacjach turystycznych oraz polskich ośrodkach. Ten etap projektu zakończymy ok. połowy października.
Wnioski - rozwój czasopisma
Współpraca z Polską Organizacją Turystyczną - udostepnianie czasopisma podczas eventów promujących Polskę. To najlepszy i najbardziej efektywny sposób dystrybucji czasopisma, a tym samym dotarcia, także z ofertą Partnerów wydania, do dobrze dobranej grupy docelowej odbiorców.
Rozszerzenie zasięgu dystrubucji stałej - chcemy pozyskać wiecej miast, czy innych ośrodków, gdzie będziemy mogli wysyłać czasopisma bezpośrednio z drukarni (oprócz dystrybucji POT). Skutkować to będzie m.in. wzrostem nakładu czasopisma.
Wzrost objętości i atrakcyności czasopisma, więcej reportaży, informacji i artykułów poradnikowych. Zmiana papieru na którym drukowane jest czasopismo, aby poprawić jakość.
Rozszerzenie działań promocyjnych: powstanie plan działań, będą one uzależnione od liczby Partnerów, ktorzy chcą wziąć udział w projekcie i promować swoją ofertę na Ukrainie.


















Baku Miasto egzotyczne i nowoczesne. Odległe, ale też bliskie Polakom. »